۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

ادکلن Chopard Happy Spirit

ادکلن Chopard Happy Spirit

خرید محصول ادکلن Chopard Happy Spirit :

مخصوص خانمهای جوان و احساساتی و دختران نوجوان با طراحی شیشه ای بسیار جذاب و کاملا رمانتیک بشکل قلبی صورتی که نشان دهنده احساس وجودی درون آن میباشد

50000تومان

قیمت 50000 تومان




بدون شک شیشه قلبی شکل و صورتی این عطر محبوب خانمهای رمانتیک جوان است.ظرافت شیشه این عطر گویای لطافت رایحه آن می باشد.نت ابتدایی مرکبات تازه به ترکیبی هارمونیک ازگلهای پیچ امین الدوله و ماگنولیا و مقدار ظریفی تمشک شیرین در نت میانی می رسد. نت پایه آن از چوب cashmereعنبر و مشک ساخته شده است.این عطر به شکل ادوپرفیوم در شیشه هایی با حجم 30 50 و 75 میل همراه با محصولات مراقبت از بدن اراه می شود.


قیمت 50000 تومان






مخصوص خانمهای جوان و احساساتی و دختران نوجوان با طراحی شیشه ای بسیار جذاب و کاملا رمانتیک بشکل قلبی صورتی که نشان دهنده احساس وجودی درون آن میباشد، این محصول جدید از برند چوپارد در سال 2007 و توسط Dominique Ropion تولید و معرفی شد.

قیمت 50000 تومان





ترکیبات: مرکبات، مگنولیا، پیچ امین الدوله و تمشک که رایحه پایانی چوب کشمیر، عنبر، مشک

رایحه ای دلپذیر و نشاط بخش مخصوص خانم های جوان و رمانتیک که شادی، عشق و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیبی از رایحه نشاط بخش مرکبات، مگنولیا، پیچ امین الدوله و تمشک که رایحه پایانی چوب کشمیر، عنبر، مشک تشکیل می دهد.

با بطری شیشه ای صورتی رنگ به شکل قلب و دارای انحنا و قوس های ظریف در طراحی این عطر و جواهرات به کار گرفته شده در ظاهر آن ، شکل بسیار رمانتیک و وسوسه انگیزی به این محصول جاودانه داده است.

قیمت 50000 تومان




نوع رایحه :ملایم
سال تولید :2007
نوع عطر : Eau de Parfum
ماندگاری : 7 الی 12 ساعت
میزان پراکندگی رایحه : متعادل
   مناسب استفاده در : روز

قیمت 50000 تومان



خرید محصول ادکلن Chopard Happy Spirit :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر